
Οι παραπάνω παράγοντες καθιστούν δυνατή τη χάραξη μιας στρατηγικής, η οποία συνοψίζεται:
- Στη διατήρηση και ενδυνάμωση της θέσης μας στην αγορά.
Καινοτομίες πάνω στα προϊόντα παραγωγής μας, με βιομηχανικές πατέντες και διπλώματα ευρεσιτεχνίας καταχωρημένα στους φορείς της Ε.Ε., που καθιστούν τα προϊόντα πιο ποιοτικά και πιο ανταγωνιστικά.
- Στην περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών.
Με δεύτερη παραγωγική σύγχρονη μονάδα στην πόλη Marle της Γαλλίας(www.lariplast.fr).
Με εξαγωγές σε: USA - UK - Ireland - Italy - Spain - France - Belgium - Sweden - Panama - Puerto Rico - Israel - Lebanon - Cyprus - Romania - Albania - FYROM - Bulgaria - Kosovo - Serbia - Bosnia & Herzegovina.
.
- Στην παροχή ολοκληρωμένων, συνδυαστικών λύσεων και την πραγματοποίηση πρωτοποριακών υπηρεσιών.
- Στην εξυπηρέτηση και δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας.
- Στην επέκταση της μεθόδου branding.
Το όραμα της Lariplast αντανακλά την ισχύ μιας εταιρείας, η οποία αρνείται τη στασιμότητα και εμμένει στην ανάπτυξη και την αναζήτηση της καινοτομίας, με κίνητρο τη μέγιστη ικανοποίηση των ανθρώπων που την επιλέγουν.